Saturday, October 10, 2009

inca o recomandare de la Radu:)

L.E.: nu mai e nevoie sa pun recomandarile lui Radu la mine pe blog pentru ca Radu si-a facut si el un blog de muzica. Dati click si vedeti, e muzica frumoasa. Nu am spus buna, nu am spus cool, nu am spus tare, am spus frumoasa pentru ca exact asta e cuvantul care descrie cel mai bine muzica care ne-o propune Radu aici

mi-a recomandat Radu noua melodia Stereophonics, Innocent. Cu acest prilej mi-am adus aminte de ei,\foarte fain canta, foarte fain:)
Here are some random samples:))
Ma rog, nu chiar random, preferatele mele:




Si asta noua, innocent e divina!!!

2 comments:

  1. Cum sa uiti de asta?!?!?! stiu ca e cover...but still!

    http://www.youtube.com/watch?v=4xkPJNgvWL8

    ReplyDelete
  2. bnh!!!!!!!!!!!! de cand nu am mai comunicat pe calea blogului!!!! de fapt, nu am mai vorbit de mult nici la telefon, nici pe mess!!! ce mai face bnhul? esti deja in tm? la pico bello? :P

    ReplyDelete