Thursday, October 1, 2009

"Sing to me the song of the stars"

DANGER! Cheesy! :)
A Walk to Remember! Asta e un film pe care eu si prietenele mele il iubim! Imi amintesc acum vreo 3 ani, fiecare in alt colt al Romaniei sau Europei ne uitam in acelasi timp la el, a nu stiu cata oara! ( da, era pe Acasa Tv, don't judge!!! :)
Am cantat Only Hope de atatea ori in fata oglinzii si am ridicat mereu mainile in rugaciune ca Mandy Moore la refren!:))) CAn I be more retarded than this? Some say I can! Oricum, nu imi pare rau, sometimes a girl needs her injection of sappy love songs or cheesy movies!And that's that! Va las cu cele trei melodii pe care le ascultam Over and over again cu sora-mea dupa ce am vazut prima oara filmul. In loc de numele pieselor am pus versurile care imi plac mie din ele:)

" I want your symphony singing in all that I am"



The moment i saw you cry, I wanted to know you



It's gonna be love/It's gonna be great/It's gonna be more than I can take

2 comments:

  1. cred ca e cel mai cheesy film pe care l-am vazut!si eu ma mai uit la filme siropoase dar asta a fost prea de tot si nu imi place mandy moore but still dragute melodiile

    ReplyDelete
  2. ah! sunt altele mult mai cheesy!!! come on!! nici mie nu imi place de mandy prea mult dar filmul mi s-a parut extrem de dragut:)

    ReplyDelete