Tuesday, October 27, 2009

Stare de ne-stare

11 comments:

  1. da știu par ironic, dar acuma chiar nu sunt :)

    ReplyDelete
  2. vai anda esti superba! :)))
    cat despre tine dani... melodia asta e divina, nu draguta! :)) asa ca ironic sau ne-ironic tot ai dat-o in bara :))) :P

    ReplyDelete
  3. pai eu nu am zis ca e draguță, am zis ca e draguuuuuuuuuuuuuuuuuuuta, which is way more than divina ;)
    @anda: ce căcat, dacă nu ar fi fost commentul meu, cu siguranță exact aia ai fi comentat tu! :P

    ReplyDelete
  4. Nu e draguta, nu e sweet. E divina, si e trista, si e de alunecat in butoiul ala, stii, cu melancolie, si de bagat capul inapoi sub plapuma, si de nu-am-chef-azi, pana maine cand iti trece. Ah, si pot sa fac o recomandare, dar na, e trista rau, dar frumoasa... James Morrison - The Pieces Don't Fit Anymore

    Si sa fie clar, despre toate melodiile pe care le-am comentat aici am zis mai mult decat "draguta". In afara de Muse, cand raman fara cuvinte de obicei, si trebuia sa zic ceva, pentru erau MUSE, gen :))

    ReplyDelete
  5. haha! @ ionesta: dani, nu exista nimic mai sus decat divina! sa iti fie clar, pentru relatiile tale viitoare.
    @ anda: da exact! nu e draguta, e divina si trista si clar nu-am -chef-azi gen. o sa ascult asta a lui morrison fix acum :)

    ReplyDelete
  6. vai anda e divina melodia! e superba!

    ReplyDelete
  7. http://www.youtube.com/watch?v=q3OGTu9hjVc&NR=1&feature=fvwp

    ReplyDelete
  8. imi place silvi, e faina si asta :)

    ReplyDelete