Wednesday, September 9, 2009

Cosmic fish they love to kiss

Stiu ca suna banal si ca e o afirmatie simplista dar mie chiar imi place muzica, la nebunie!
Nu stiu cele mai noi beaturi, nu sunt la curent mereu cu toate noile aparitii in materie de muzica dar consum muzica en-gros.
Nu exista sentiment pe care sa-l fii simtit/trait care sa nu aiba o melodie care sa potriveasca la fix. Muzica ma linisteste. Muzica ma face sa zambesc. Muzica ma ajuta sa plang cand trebuie sa plang. Muzica ma face sa rad cu pofta cand vreau sa rad. Muzica imi intareste unele convingeri. Muzica ma ajuta sa imi aduc aminte.

Pot sa ascult o melodie de 100 de ori pe repeat. Invat versurile pe de rost la toate melodiile pe care le ador. Stiu sa fredonez macar refrenul pentru toate melodiile de la radio (indiferent de radio). Lumea cand ma cunoaste prima oara si petrece cateva ore cu mine exclama mai tot timpul: Doamne dar tu chiar stii toate melodiile din lume! Man, is there a song you don't know?

Ma cam obsedeaza versurile de la melodii. Daca aud o melodie pentru prima oara si gasesc un vers si exclam Ceeee draguuuutttt! inseamna ca imediat ce ma vad conectata la internet caut melodia si versurile si ascult pana la exasperare. In general, caut melodii cu versuri care se potrivesc cu mine, cu situatia in care sunt la momentul respectiv; versuri care simt pe moment ca au fost scrise doar pentru mine.
Ma rog, eu fiind obsedata si de iubire si de muzica le cam combin si multe melodii sunt de dragoste, nu neaparat triste si nu neaparat lente. Asta ca sa stiti cam care e subiectul predominant, caci in materie de genuri muzicala nu sunt focusata deloc, imi place cam orice, la cate melodii stiu nici nu le mai pun in categorii. Asa ca aici o sa vedeti genuri diferite, de la imnuri de tari la Ac/Dc sau Sin Bandera.

Ideea este... Care este ideea? Ca pe blogul principal am tot pus diferite posturi despre muzica, diferite melodii care nu imi dau pace:P dar m-am cenzurat de multe ori pentru ca nu puteam sa postez doar muzica cand ideea blogului e total alta si in plus, Flavia e destul de scarbita de muzica pe care o ascult eu asa ca na... Si atunci am zis, oh well, hai sa fac o anexa la gemenelevitrege. Si asa a aparut Andreea Music Me. De fapt, trebuie sa fie music.me (as in read.me, call.me, google.me etc), dar din considerente legate de tehnologie nu am putut asa ca here you have it, with a second choice URL :(
Pana una alta, o sa pun posturile despre muzica pe care le-am postat pe Gemenele Vitrege...asta daca stiu cum sa le import si chestii de genul :)

O sa pun posturi cu doar o melodie, o sa pun posturi cu un anumit gen de muzica, o sa pun posturi cu mai multe melodii de la un singur artist. Nu exista ceva reguli dupa care o sa ma ghidez. Ba! MInt! Exista o regula! Trebuie sa imi placa mie! MULT!

6 comments:

  1. imputitanie de om (da, primul cuvant de la primul comentariu de pe noul blog este imputitanie), trebuia sa facem impreuna un blog nou, adica fiecare cu al ei, ca si eu vroiam sa fac unul despre chestii vintage! ai noroc tu ca sunt o finuta si ma bucur sincer ca ai facut blogul asta, you BACK STABBER YOU! :) te pupa fana ta 100% :))

    ReplyDelete
  2. "imputitanie" =))
    Evident ca voi urmari noul blog, chiar daca s-a putea sa gases muzica poate prea sentimentala pentru mine... Succes. Te-am adaugat in reader din day 1.

    ReplyDelete
  3. gracias anda! flavia, nici nu ma asteptam la alt comment din partea ta! Dragutelor!!!!!!!!
    sa stii ca o sa te surpind anda, nu o sa fie doar sentimentala :)

    ReplyDelete
  4. Chiar vroiam sa-ti spun Andreea, nu credeam ca o sa-mi placa blogul asta asa mult... :)) Dupa ce-a trecut ceva vreme, cu tot cu melodiile sentimentale din el, e foarte frumos!

    ReplyDelete