Friday, September 25, 2009

noi descoperiri aka Asculta melodia asta! E super tare!

DE cate ori nu ati auzit asta de la vreun amic.Din zecile de melodii pe care le primesti de la prieteni, putine sunt care iti chiar plac. De atatea ori am ascultat atatea melodii nu-pe-gustul meu, ca sa nu zic proaste, de la oameni care imi sunt mai mult sau mai putin prieteni. Aici nu vb despre massuri of course, alea le ignor pur si simplu.
Se intampla cateodata insa sa gasesti niste melodii divine astfel. ASa ca nu disperati, sometimes you have to kiss many frogs to get to the real prince. Ascultati mereu cand vreun prieten va recomanda ceva, macar primele acorduri. You never know:)

Astea 4 imi plac de exemplu:

De la Radu:


De la Pana:


De la Flavia:


De la Ciungu:


Mai sunt si altele care mi-au placut din tot ce am primit. Deci nu va atacati! Sau?:P

3 comments:

  1. Ma mir, cu m mare, si ma bucur, ca ai tinut minte little toy gun. Nu de alta, dar mi se pare ca ti-am zis de ei acum secole :)

    Si daca tot suntem la capitolul, intra pe trilulilu si cauta ginger ale grand sommeil. Mega. Pe trilu, ca numa acolo o gasesti. Uploadata de mine, ajuns la exasperare ca nu o dibuiam pe nici un youtube wannabe.

    ReplyDelete
  2. Ah, si Serge Gainsbourg, Bonnie et Clyde. Astea-s noile mele obsesii, de vreo saptamana. Asta se gaseste usor pe tube.

    ReplyDelete
  3. da radu, chiar mi-ai spus de ei acum secole! dar e o melodie pe care o ascult si pe telefon:)) imi place:) o sa ascult recomandarile. de fapt, fix acum ascult alta recomandare de-a ta, lemon jelly- his majesty king raam :)

    ReplyDelete