Sunday, September 13, 2009

I will sacrifice.....but I need to know that you're behind me

Una dintre primele melodii pe care le-am numit preferate. Prin clasa a 10-a cred ca eram cand am auzit prima oara melodia si am ramas uimita de cat de faina putea sa fie. A fost si prima melodie de care eram mandra ca imi place la nebunie, Lenny Kravitz era asa de cool!!! - si inca este:)
Desi imi plac toate melodiile de la el, am cateva preferate: It ain't over till it's over, I'lle be Waiting si Calling all Angels imi plac la nebunie!
Dar, Believe in me este mi se pare cea mai speciala melodie a lui :)Rar am mai simtit asa o atractie pentru un beat! desi e destul de veche, nu cred ca pot sa gasesc un beat mai fain! Versurile nu sunt cine stie ce dar nici nu era nevoie cand linia melodica e asa tare!

Lenny Kravitz - Believe in me!

2 comments:

  1. Ah, si mie imi place foarte mult... Ah, da, si It ain't over till it's over. Kiss.

    ReplyDelete
  2. si trebuie sa recunosti anda ca lenny arata si divin in videoclipul asta :) si ca sa fiu in ton cu tine: Hug. :)

    ReplyDelete