Sunday, September 20, 2009

Take the photographs and steal friends in your mind

De fiecare data cand plec de langa prietenii mei (toti sau doar o parte din ei) ma gandesc la melodia asta. De fiecare data cand pleaca ei de langa mine ma gandesc la melodia asta.
Azi au plecat Flavia si Pana inapoi in Belgia.:(
Take the photographs! ( In prima poza e Pana si in a doua e Flavia, dar banuiesc ca v-ati dat seama deja:)) NOT!) ...si daca va intrebati da, ei chiar dormeau, nu stau asa doar pt poza:))) CUM RESPIRA?????????




2 comments:

  1. am ajuns absolut intamplator pe blog,mi-a placut ce-am vazut si cred(sau cel putin sper) ca ai aprecia : http://www.trilulilu.ro/llly39/d28340ee3fa2c6 :) enjoy

    ReplyDelete
  2. ah! mersi! sa stii ca am apreciat!era complet noua melodia pentru mine dar imi place!

    ReplyDelete